Često postavljana pitanja

Sastavili smo za vas popis odgovora na najčešće postavljana pitanja koja će vam olakšati kupovinu na našoj web-stranici. Zahvaljujući našem vodiču, imat ćete sve informacije na jednom mjestu .

ODABIR PROIZVODA

DOSTAVA I PLAĆANJE

REGISTRACIJA I POSTUPAK NARUČIVANJA

 REKLAMACIJA I POVRAT ROBE

VELEPRODAJNA SURADNJA

Odabir proizvoda

Možete li me savjetovati oko odabira proizvoda?

Vrlo rado ćemo vas savjetovati prilikom odabira dodataka prehrani, progresivnih namirnica i ostalog fitness asortimana koji nudimo na našoj stranici. Dovoljno je da se telefonski obratite našoj centralnoj službi za korisnike na broj +387 70 33 00 64 ili putem e-maila na adresu info@support.gymbeam.ba. Rado ćemo vam odgovoriti na sva vaša pitanja. Također, puno informacija o našim proizvodima možete pronaći i na našoj web-stranici.

Gdje mogu dobiti informacije o raspoloživosti nedostupnih proizvoda?

Rado ćemo za vas provjeriti dostupnost proizvoda kojih trenutno nema na skladištu, putem info@support.gymbeam.ba ili telefonski na našoj info liniji +387 70 33 00 64. Također, možete se prijaviti na automatsku e-mail obavijest za određeni nedostupni proizvod i bit ćete obaviješteni kada taj proizvod ponovno bude na lageru. Također, na stranici proizvoda možete kliknuti na "Varijacije proizvoda" i provjeriti da li je proizvod dostupan i koji je očekivani dastum dostupnosti.

Zašto su cijene izražene u košarici u eurima?

Cijene u košarici i u procesu plaćanja su izražene u eurima jer webshop posluje pod hrvatskom podružnicom.

Da li će mi biti naplaćeno u eurima ili u KM-ovima?

Iznos s Vaše kartice će biti naplaćen u KM-ovima preračunat prema srednjem kursu.

Što znači "standardna cijena" koja se navodi kod proizvoda?

Standardna cijena označava prosječnu cijenu za koji proizvod možete kupiti u drugim web-shopovima. GymBeam vam na taj način jamči najbolje prodajne cijene.

Gdje mogu naći tablicu veličina?

Dimenzije odjeće su u pravilu navedene u tablici veličina na kraju opisa proizvoda. Ako niste pronašli tražene podatke, kontaktirajte našu službu za korisnike telefonom na broj +387 70 33 00 64 ili e-mailom na adresi info@support.gymbeam.ba.

Dostava i plaćanje

Odakle se šalju paketi?

Paketi se šalju iz inostranstva. Paketi se šalju iz centralnog skladišta u Slovačkoj do Hrvatske izravnom linijom, a zatim se iz Hrvatske šalju u BiH putem Pošte.

Da li GymBeam ima prodavnicu u BiH?

GymBeam nema prodavnicu u BiH i posluje isključivo kao webshop. Svi paketi se šalju iz inostranstva putem Pošte.

Kada će mi biti isporučen paket?

Pakete predajemo Pošti u roku od 3-4 radna dana od uspješnog dovršetka narudžbe. Isporuka obično traje 7-10 radnih dana i ovisi o Pošti. GymBeam ne može ni na koji način utjecati na brzinu isporuke.

Da li će mi biti naplaćeni neki dodatni troškovi za dostavu?

Ukoliko je paket podvrgnut carinskom pregledu postoji mogućnost da ćete morati platiti carinu prema carinskim propisima BiH kao i određrenu naknadu za carinski pregled (8,5KM). GymBeam ni na koji način ne može utjecati na eventualno plaćanje bilo kakvih dodatnih troškova proisteklih iz Vaše narudžbe.

Da li će mi biti naplaćena carina za moj paket?

Vaš paket može biti podložan plaćanju carine i dodatnih troškova uvoza prema lokalnim carinskim propisima. GymBeam nije odgovoran za navedene troškove. Carinska procedura se obavlja prema propisima Bosne i Hercegovine. U slučaju zadržavanja ili kašnjenja paketa zbog carinskog postupka, GymBeam nije u mogućnosti utjecati na postupak.

Do kojeg iznosa je paket oslobođen od carine?

Carinska procedura se obavlja prema propisima Bosne i Hercegovine. Prema navedenim propisima, robom zanemarive vrijednosti smatra se roba čija je ukupna vrijednost do 300,00 KM (konvertibilnih maraka) po pošiljci. Uobičajeno primanje paketa, u smislu navedenog oslobađanja, podrazumijeva primanje paketa iz inostranstva jednom u toku nedelje. Poštanske pošiljke koje ispunjavaju uslove za navedeno oslobađanje od plaćanja carine, oslobođene su i od plaćanja poreza na dodatu vrijednost u skladu sa članom 26. tačka 2. Zakona o porezu na dodatu vrijednost.

Iako je paket vrijednosti manje od 300KM naplaćena mi je dodatna naknada. Zašto?

Čak i u slučaju da je paket oslobođen plaćanja carine, ukoliko je bio podvrgnut carinskom postupku postoji mogućnost da ćete platit dodatnu naknadu u iznosu od 8,5KM. Navedena naknada nema veze s GymBeam-om i GymBeam ni na koji način ne može utjecati na plaćanje navedene naknade koja je propisana propisima Bosne i Hercegovine.

Koje su mogućnosti dostave? Kolika je cijena za troškove dostave?

Dostava se vrši putem poštanske mreže u Bosni i Hercegovini. Standardna cijena dostave unutar cijele BiH je 10 KM. Dostava je besplatna za narudžbe iznad 135 KM. Više o dostavi i plaćanju možete pročitati na stranici Dostava i plaćanje.

Dostavljate li pošiljke i u druge zemlje osim BiH?

Narudžbe izvršene na stranici www.gymbeam.ba isporučujemo samo u Bosni i Hercegovini. Ako želite isporuku u drugu europsku zemlju, narudžbu možete izvršiti na sljedećim web-stranicama:

Belgija, Cipar, Danska, Finska, Francuska, Irska, Italija, Litva, Latvija, Luksemburg, Malta, Nizozemska, Portugal, Španjolska, Švedska- www.gymbeam.com

Gdje mogu pratiti svoju pošiljku?

Nakon slanja pošiljke s našeg skladišta dobit ćete informativni e-mail s brojem pošiljke. Zatim možete pratiti stanje svoje pošiljke na stranicama lokalne pošte.

Da li je moguće plaćanje pouzećem

Plaćanje pouzećem NIJE moguće jer se pošiljke šalju iz inostranstva putem Pošte.

Koje su mogućnosti plaćanja?

Naružbu je moguće jedino platiti bankovnim karticama ili PayPalom.

Plaćanje karticom online - Svoju narudžbu možete platiti karticom s kojom je omogućeno plaćanje putem interneta. Ovo je praktičan i siguran način bezgotovinskog plaćanja. Trenutno prihvaćamo kreditne kartice VISA, VISA Electron, Maestro i MasterCard. Plaćanje Diners karticama nije moguće-

PayPalKad izaberete plaćanje putem sustava PayPal biti ćete preusmjereni na PayPal sustav plaćanja. Nakon prijave trebate potvrditi transakciju. Vaše PayPal plaćanje će biti odmah realizirano i utjecati će na stanje Vašeg PayPal računa. Kao potvrdu transakcija primiti ćete e-mail s informacijom o izvršenom plaćanju. Prilikom plaćanja PayPal-om povrat sredstava je moguć unutar 60 dana od obavljanja kupnje. U slučaju povrata, sredstva se vraćaju na Vaš PayPal račun. Prilikom naplate sredstava sa Vašeg računa sredstva će biti preračunata i naplaćena u eurima (€) zbog čega može doći do male razlike zbog tečajnih razlika.

Ove i ostale informacije možete pronaći i na našoj web-stranici Dostava i plaćanje.

 

Kako iskoristiti voucher/kupon za popust?

Kupon ili poklon bon možete iskoristiti u košarici, na 1. koraku vaše narudžbe. Na dnu, pored gumba “Završi narudžbu”, nalazi se prozorčić u koji upisujete svoj broj kupona. Ne zaboravite ga potvrditi pritiskom na gumb “Primijeni popust” tj na strelicu u crnom kvadratiću. Sustav oduzima iznos poklon bona od ukupne cijene vaše narudžbe. Također nudimo i kupone za popust koje ste dobili od naših brand ambasadora, a koji se mogu primijeniti samo proizvode sljedećih brendova: GymBeam, Beast Pink, VanaVita i Strix.

Registracija i postupak naručivanja

Moram li se obvezno registrirati ako želim kupovati u GymBeam web shopu?

Nije se potrebno registrirati. Dovoljno je ispuniti formular za naručivanje. No, prednost je ako imate registrirani račun jer pomoću njega možete pratiti stanje vaše narudžbe./div>

Zašto mi ne uspijeva prijaviti se na svoj račun?

Jedan od razloga može biti i taj da upisujete pogrešnu šifru ili ste se registrirali pomoću drugog e-maila. Ako se ne uspijevate prijaviti na svoj račun, kontaktirajte našu korisničku podršku putem e-maila info@support.gymbeam.ba ili telefonski putem naše info linije +387 70 33 00 64.

Je li sve u redu s mojom narudžbom ako mi nije došao e-mail s potvrdom?

Nakon dovršetka procesa narudžbe trebao bi vam stići e-mail s potvrdom. U slučaju da vam e-mail nije stigao, provjerite SPAM pretinac u vašoj pristigloj pošti (inboxu). Ako se potvrda o zaprimanju narudžbe ne nalazi ni tamo, moguće je da je došlo do pogreške. U tom slučaju zamolit ćemo vas da kontaktirate našu korisničku podršku putem e-maila na info@support.gymbeam.ba ili nazovite našu info liniju +387 70 33 00 64.

Može li se proizvod naručiti i telefonski?

Nažalost ne. Narudžbu možete napraviti jedino putem našeg webshopa www.gymbeam.ba.

Gdje mogu saznati stanje moje narudžbe?

Svoju narudžbu možete pratiti nakon prijave putem vašeg računa na web-stranici GymBeam. Ako nemate otvoreni račun, možete kontaktirati našu korisničku podršku, koja će vam će vam dati podatke o vašoj narudžbi.

Kako mogu poništiti ili izmijeniti narudžbu?

Izmjene u narudžbi može izvršiti samo naš korisnički servis ukoliko narudžba još nije spakirana. Stoga ako vam naručene stavke ne odgovaraju, bez odlaganja obratite nam se na našu info liniju +387 70 33 00 64 ili nam pišite na info@support.gymbeam.ba. To isto vrijedi i za poništenje narudžbe. No ako je narudžba već poslana, na nju nije moguće utjecati. U slučaju da neke od proizvoda želite vratiti, kontaktirajte našu korisničku podršku.

Reklamacija i povrat robe

Poštar mi je donio vidno oštećen paket. Što mogu poduzeti u vezi toga?

Ako vam poštar donese oštećen paket, preporučujemo da ga ne preuzimate. Prilikom preuzimanja pošiljke, Kupac je dužan provjeriti postoje li eventualno vidljiva vanjska oštećenja na pošiljci (otvoren, poderan, nagnječen, mokar paket) i odmah ih reklamirati dostavnom djelatniku, te odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva oštećenja. Pošta će nas obavijestiti o oštećenju, a mi ćemo vam zatim ponovno poslati paket.

Moja narudžba sadrži neispravan proizvod, proizvod nedostaje ili se u njoj nalazi proizvod koji nisam naručio/la. Što trebam učiniti?

Ako imate bilo kakvih problema s vašom narudžbom (oštećena roba, nedostaje proizvod, poslana je kriva roba), ne oklijevajte kontaktirati našu korisničku službu što je prije moguće. Pošaljite nam svoj zahtjev na e-mail info@support.gymbeam.ba s priloženim fotografijama paketa i njegovim sadržajem ili nazovite našu info liniju na +387 70 33 00 64. Obradit ćemo vaš zahtjev u što skorijem roku.

Želim zamijeniti kupljeni proizvod. Što trebam napraviti?

Proizvode NE mijenjamo. Ako vam iz bilo kojeg razloga proizvod ne odgovara, možete ga vratiti, a sukladno politici i uvjetima povrata. Sve troškove povrata robe kupac mora snositi sam. Po primitku paketa s proizvodom ili proizvodima koje ste vratili, povrat novca izvršit ćemo u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u zakonskom propisanom roku. Nakon toga možete ponovno naručiti željenu varijaciju proizvoda. Pošaljite nam zahtjev za povrat na info@support.gymbeam.ba ili nazovite našu info liniju na +387 70 33 00 64>. Moguće je vratiti/reklamirati samo kupljeni proizvod, ali ne i poklon proizvod/e. Molimo, ne šaljite nam robu poštom ili drugim kurirskim službama bez dogovora s našom korisničkom službom.

Nakon što povrat bude odobren od strane naše službe za korisnike predlažemo da proizvode spakirate u GymBeam kutiju u kojoj su Vam proizvodi i dostavljeni i pošaljite na adresu za povrat:

Stupničke šipkovine 22.
10255 Donji Stupnik, Hrvatska,
s naznakom "za GymBeam!

Želim napraviti povrat kupljenih proizvoda. Što trebam napraviti?

Ako želite izvršiti povrat kupljenih proizvoda, javite nam se na info@support.gymbeam.ba ili nazovite našu info liniju na +387 70 33 00 64. Proizvod možete vratiti neoštećen u roku od 30 kalendarskih dana, sukladno uvjetima za povrat. Sve troškove povrata robe kupac mora snositi sam. U paket stavite ispunjen reklamacijski formular.Po primitku paketa s proizvodom ili proizvodima koje ste vratili, povrat novca izvršit ćemo u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u zakonskom propisanom roku. Nakon toga možete ponovno naručiti željenu varijaciju proizvoda. Molimo, ne šaljite nam robu poštom ili drugim kurirskim službama bez dogovora s našom korisničkom službom.

Nakon što povrat bude odobren od strane naše službe za korisnike predlažemo da proizvode spakirate u GymBeam kutiju u kojoj su Vam proizvodi i dostavljeni i pošaljite na adresu za povrat:

Stupničke šipkovine 22.
10255 Donji Stupnik, Hrvatska,
s naznakom "za GymBeam!

Želim reklamirati kupljenu robu. Što trebam napraviti?

Ako želite iz bilo kojeg razloga reklamirati proizvod (npr. oštećen proizvod), pošaljite nam svoj zahtjev na e-mail info@support.gymbeam.ba ili nazovite našu info liniju na +387 70 33 00 64, te navedite broj narudžbe i proizvode koje reklamirate. Nakon što je reklamacija obrađena i potvrđena pripremite i spakirajte proizvode.

Predlažemo da proizvode spakirate u GymBeam kutiju u kojoj su Vam proizvodi i dostavljeni i pošaljite na adresu za povrat:

Stupničke šipkovine 22.
10255 Donji Stupnik, Hrvatska,
s naznakom "za GymBeam!

U paket stavite ispunjen reklamacijski formular. Provjerite jesu li svi podaci na obrascu točni. Nakon primitka paketa (što može potrajati i do 30 radnih dana), izvršit ćemo reklamaciju i poslati vam reklamirani proizvod ili vam vratiti novac. Više informacija o mogućnostima i načinu prigovora možete pronaći na stranici Postupak reklamacije.

Mogu li prilikom podnošenja reklamacije/povrata proizvoda vratiti samo dio narudžbe?

Naravno. Ako ste unutar jedne narudžbe naručili više stavki, slobodno možete reklamirati ili vratiti samo ono što vam ne odgovara.

Naručio/la sam proizvod, ali nije mi dostavljen. Što trebam napraviti?

Ako vam narudžba nije dostavljena u roku od 15 radnih dana od kada ste je izvršili, ne oklijevajte nas kontaktirati putem naše info linije na +387 70 33 00 64 ili nam pišite na info@support.gymbeam.ba.

Veleprodajna suradnja

Kako mogu uspostaviti veleprodajnu suradnju?

Veleprodajna suradnja za firme iz BiH trenutno nije moguća.